maandag 23 april 2012

De superhelden deel 4

Jelle Berk - The Joker
Mijn naam is Jelle Berk en ik ben 21 jaar. Ik werk bij een klein bedrijfje dat computersoftware maakt voor allerlei therapeuten en psychologen e.d. Hiermee kunnen zij een elektronisch patiëntendossier bijhouden en elektronisch declareren. Sinds mijn 5e ben ik bij RWA. Ik ben er via het toenmalige schoolkorfbaltoernooi ingerold. Na 1 jaar de F'jes getraind/gecoacht te hebben heb ik daarna de B3 voor 1 jaar gehad. Hierna ben ik er mee gestopt en ben in plaats van te coachen, gaan fluiten. Sinds anderhalf jaar speel ik zelf niet meer en ben mij volledig gaan richten op het fluiten van Bondswedstrijden. Later is hierbij ook het assisteren bij gekomen. Dit doe ik nog altijd met plezier. Dit jaar is mijn 3e jaar als leiding. Hiervoor heb ik 2 a 3 kampen gemist, maar voor de rest alles meegemaakt!

Hugo du Mez - Pajama Sam
Mijn naam is Hugo du Mez en ben 21 jaar oud. Ik zit alweer een tijdje op korfbal en speel al 2 jaar in het 5e van RWA. Het korfbal kamp was voor mij elk jaar weer iets leuks om naar uit te kijken. Toen ik helaas te oud was om als deelnemer mee te gaan is mij de mogelijkheid gegeven om mee te gaan als leiding! Dit kon ik natuurlijk niet afslaan en zo wordt dit mijn 2e jaar als leiding. Na het afronden van mijn MBO sport en beweging studie ben ik dit jaar begonnen met het behalen van bachelor elektrotechniek. Afgelopen twee jaar heb ik twee teams gecoacht. Dit jaar zat het er helaas niet in vanwege mijn nieuwe studie. Mijn vrije tijd is gevuld met van alles en nog wat. Zo ga ik vaak opstap met iedereen, maar ik hou ook van een rustig avondje op de bank hangen.

Martine Barendregt - Alex (Totally Spies)
Hallo, ik ben Martine Barendregt en ik ben 20 jaar. Ik zit al sinds mijn 7e jaar op korfbal. Ik geef al een paar jaar trainen aan verschillende teams. Ik heb de D2 trainen gegeven, daarna de kangoeroetjes en ik geef nu de E1 trainen. Ik ga voor het eerst nu mee als leiding op kamp. Ik kijk er heel erg naar uit om mee te gaan. Zelf ben ik al vanaf de F-jes mee gegaan op kamp. Elk jaar keek ik er weer naar uit om mee te gaan op kamp. Sinds dit jaar heb ik net mijn opleiding SPW3 (Sociaal Pedagogisch Werker) afgerond. Ik ben nu aan het solliciteren bij kinderdagverblijven. In mijn vrije tijd teken ik heel graag. Ik hou er ook van om met vrienden leuke dingen te gaan doen.

Mirjam Huizer-Spanjer - Mega Mindy
Mijn naam is Mirjam Huizer, 27 jaar. In 2009 ben ik geslaagd voor de opleiding fysiotherapie en werk momenteel 3 jaar in een fysiotherapiepraktijk in Hoogvliet. Sinds mijn 7e jaar speel ik korfbal bij RWA, dus nu 20 jaar. Met veel plezier train ik al 6 jaar een ploegje samen met Steven. We zijn begonnen bij de F-jes en doen momenteel de B1. Dit jaar ga ik voor de 7e keer mee als leiding op kamp, altijd een leuke en gezellige activiteit die ik niet wil missen. Verdere hobby's van mij zijn digitale fotoboeken maken, mooie reizen maken en voornamelijk veel gezellige en leuke dingen doen.

Nanette de Lange - Alex (Charlie's Angels)
Mijn naam is Nanette de Lange en ik ben 26 jaar. Vanaf mijn 5de zit ik al op korfbal. Dit jaar ga ik voor het 4de jaar mee op kamp als leiding. Natuurlijk ben ik vroeger ook mee geweest, maar toen nog niet als leiding. In het verleden heb ik  ploegjes gecoacht. Ik  heb de opleiding Verzorgende en SPW afgerond en werk sinds 3 jaar op een BSO in Barendrecht met kinderen van 4 t/m 12 jaar. Daarnaast heb ik mijn BHV en EHAK (Eerste Hulp Aan Kinderen). In mijn vrije tijd vind ik het leuk om met vrienden iets te ondernemen, te lezen en te fietsen. ’s Winters ga ik graag skiën.

Rick van Rossen - Superman
Mijn naam is Rick van Rossen en ik ben 25 jaar oud. Ik korfbal nu alweer 19 jaar, ben begonnen op mijn 6e in de F3 en speel momenteel in het 1e team. Een aantal jaar heb ik de C2 en de A2 getraind en gecoacht en ook zat ik in de supportersvereniging. Verder fluit ik af en toe een wedstrijd en help ik bij het organiseren van activiteiten. Ook het kamp is iets waar ik al een aantal jaren bij aanwezig ben, bijvoorbeeld bij het Legerkamp, Piratenkamp en het Sprookjeskamp. In het dagelijks leven buiten de korfbal ben ik verantwoordelijk voor de Inkoop en de werkvoorbereiding binnen het metaalbedrijf waar ik werkzaam ben. Verder als er niet gewerkt of gekorfbald wordt vind ik het leuk om gezellig naar de bios te gaan, leuke dingen te doen met mijn lieve vriendinnetje Eva (speelt in het 3e en gaat ook mee op kamp), te shoppen of gewoon gezellig met vrienden wat leuks te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten